Meniu

Condiții de retur

Potrivit dispozitiilor art.4, alin.1, lit.b din OG 130/2010 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.
In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate exclusiv online Minipas iti garanteaza un termen de retur mai mare decat cel garantat prin lege, si anume in 30 zile de la cumparare.

A. RETURUL PRODUSELOR

CHELTUIELILE DIRECTE DE RETURNARE a produselor sunt SUPORTATE INTEGRAL DE CATRE CUMPĂRĂTOR.
Coletul poate fi returnat doar prin curierat rapid si NU prin Posta Romana. Returul NU se poate face cu plata ramburs.

Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare).

  1. Pentru returnarea unui colet trebuie să completati FORMULARUL DE RETUR (pe care trebuie sa-l descarcati de pe link-ul acesta). Dupa ce l-ați completat, documentul se introduce în colet impreună cu produsul pe care-l returnați și factura fiscală aferentă.
  2. ATENTIE!!! Ambalați produsul astfel încât să fie protejat în timpul returului. Vă rugăm să nu lipiti banda adeziva direct pe cutia originală a incăltamintei pentru că atunci produsul nu mai poate fi recomercializat, iar noi ne rezervam dreptul de a refuza coletele care sunt în această situație. Protejați cutia de încățăminte, învelind-o in punga, plasă, hârtie, etc. peste care puteți lipi banda adezivă.
  3. EXPEDIATI COLETUL LA ADRESA – MAGAZIN MELANIA STR. HORIA, NR. 11 LOC. ARAD JUD. ARAD TEL. 0740535153
  4. RAMBUSAREA SUMELOR

Cand este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.
Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

B. SCHIMBAREA PRODUSELOR

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil la nr. de telefon 0740535153 sau prin e-mail la adresa office@minipas.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.
Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale. Te rugam sa folosesti un ambalajul original pentru expeditie. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura sau cutia originală de încălțăminte are lipită pe ea banda adezivă

Nu trebuie să plasați o comandă nouă pe site, este de ajuns sa luați legătura cu noi in scris sau telefonic, iar noi vom procesa un formular de schimb. Astfel, produsul nou ales de dumneavoastra va fi retinut pana in momentul in care va sosi la noi cel pe care doriți să îl înlocuiți.

Pentru schimbul unui produs costul de transport îl veți suporta integral. Acest lucru înseamnă costul transportului practicat de curierul prin care trimiteți către noi produsul care se dorește a fi înlocuit, plus costul transportului (15 LEI) pentru produsul nou pe care noi îl trimitem către dumneavoastra prin Urgent Cargus.

Vă rugăm să returnaţi produsele în ambalajul original. Acest lucru presupune protejarea cutiei de încălțăminte prin ambalarea ei într-o plasa sau într-o altă cutie mai mare. Va rugăm să nu lipiți banda adezivă direct pe cutia de încălțăminte! Starea produselor returnate trebuie să ne permită re-comercializarea lor ca și produse noi. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, sau dacă cumpărătorul a expediat produsul fără furnizarea tuturor informaţiilor necesare pentru a plăti rambursul, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.